Avtalevilkår – Engangsvask
Versjon 1.0 – Renhold Proff
Generelt
Tjenesten leveres den datoen som er avtalt mellom kunde og Renhold Proff. Kunden skal opplyse oss om overflater, inventar eller annet som krever spesiell behandling slik at jobben kan utføres på best mulig måte. Dersom det kreves spesialmidler må disse stilles til rådighet av kunde.
Kundens ansvar
-
Gi skriftlig beskjed på forhånd om eventuelle husdyr, spesielle forhold i boligen, eller endringer som påvirker oppdraget
-
Rydde flater og rom som skal vaskes
-
Flytte eller beskytte gjenstander med høy affeksjons-/pengeverdi
-
Sørge for at flater tåler rengjøring med vann og såpe
-
Informere dersom boligen er berørt av skadedyr (Renhold Proff kan stanse oppdraget til problemet er løst)
-
Informere om eventuell kameraovervåkning i hjemmet
Hva inngår i standard engangsvask
-
Støvsuging av tepper og gulv
-
Støvtørking/lett vask av flater, lister, brytere og dører
-
Vask av baderomsmøbler og utvendig skap
-
Vask av gulv
-
Vask av fronter på skap/skuffer på kjøkken
-
Enkel flekkfjerning på vegger bad/kjøkken*
*Har du mye flekker, anbefaler vi veggvask som tilleggstjeneste
Tilleggstjenester som kan bestilles
-
Sengetøyskift
-
Vindusvask
-
Innvendig hvitevarevask
-
Utvidet støvtørk over 180 cm
-
Fjerning av kalk i våtrom
-
Desinfisering og luktfjerning
-
Vask av tak og vegger (kan gi skjolder – skjer på kundens ansvar)
-
Rens av avfallsbeholdere
-
Annet etter avtale
Nøkler og alarm
Nøkler kan leveres til vårt team ved første vask eller etter avtale. Disse oppbevares sikkert i henhold til interne rutiner.
Rengjøringsmidler og utstyr
Renhold Proff tar med alt nødvendig utstyr og standard rengjøringsmidler. Dersom kunden ønsker at egne produkter brukes skjer dette på kundens ansvar.
Pris og betingelser
-
Pris beregnes ut fra antall kvadratmeter og omfang
-
Oppdraget starter når teamet ankommer og avsluttes når utstyret er pakket ut i bil
-
Boligen må være normalt vedlikeholdt – ellers kan pris justeres
-
Eventuell ventetid/ekstraarbeid faktureres per påbegynte kvarter
-
Parkeringskostnader faktureres med kr 130,- dersom gratis parkering ikke er tilgjengelig
Betaling
Betaling skjer ved faktura. Faktura har 10 dagers forfall. Ved forsinket betaling påløper renter og gebyr i henhold til lovverk.
Avbestilling
-
Kostnadsfri avbestilling inntil 7 dager før avtalt dato
-
Avbestilling 0–7 dager før: 25 % av avtalt pris (minimum kr 1500,-)
-
Ved manglende oppmøte eller avbestilling samme dag faktureres hele oppdraget
Kvalitetsgaranti
Vi tilbyr fornøydgaranti. Eventuelle mangler må meldes innen 48 timer etter utført vask, og vi kommer tilbake og retter opp uten ekstra kostnad. Egen utbedring kompenseres ikke.
Erstatningsansvar
Ved skade forårsaket av uaktsomhet fra vår side, vurderes erstatning basert på gjenstandens verdi, slitasje og alder. Vi dekker ikke skader som skyldes normal bruk, slitasje eller feil i inventar/utstyr.
Klager og tvister
Eventuelle tvister søkes løst i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan saken bringes inn for Forbrukertilsynet.
Ønsker du å bestille engangsvask eller motta pristilbud?
Ønsker du å bestille engangsvask eller motta pristilbud?
Ta kontakt med oss – vi svarer innen 24 timer.